لوازم وتحریر

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وبلگ لوازم التحریر:نقاشی های شگفت انگیز با مداد سیاه +عکس

اخبارگوناگون - نقاشی های شگفت انگیز با مداد سیاه +عکس

"شانیا مک دوناگ" دختری 16 ساله است که هنرش را در مداد پیاده می کند و نقاشی های شگفت انگیزی را می سازد. او در سبک رئال کار کرده و نقاشی های بسیار واقعی را می کشد که حتی داوران مسابقات مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.

نقاشی کردن با مداد کاری است که نقاشان حرفه ای هم باید با تمرین زیاد در آن چیره دست شوند. بسیاری از نقاشان سعی می کنند با مداد تنها طرح خود را ایجاد کنند ولی برخی با همان مداد ساده دست به کاری می زنند که همه را شگفت زده می کند.

"شانیا مک دوناگ" دختری 16 ساله است که هنرش را در مداد پیاده می کند و نقاشی های شگفت انگیزی را می سازد. او در سبک رئال کار کرده و نقاشی های بسیار واقعی را می کشد که حتی داوران مسابقات مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.

این دختر اهل آمریکاست و تا به حال 4 بار در مسابقات شرکت کرده که توانسته است هر 4 بار را پیروز شود. او به عنوان برترین نقاشی است که در حال حاضر و در این سن در دنیا وجود دارد زیرا کمتر کسی می تواند به مانند او نقاشی کند.

مهمترین قسمتی که در نقاشی های شانیا بیش از دیگر موارد مورد استقبال قرار گرفته است، چشمان پرتره هایی است که او می کشد. او اعتقاد دارد جزئیات باید به بهترین شکل در چشمان نشان داده شود.


اخبار,اخبارگوناگون,نقاشی های شگفت انگیز


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



  • سعید محمدی
  • ۰
  • ۰

برخی از لوازم‌التحریری که بچه‌ها با آن سر وکار دارند ممکن است باعث ایجاد مسمومیت با فلزات سنگین مانند سرب شوند. در بعضی مدادها به خصوص مدادهای رنگی و مدادهای شمعی که کودکان با آن نقاشی می‌کنند، در رنگ‌های سبز و قرمز آنها معمولا از فلزات سنگین مانند سرب یا کادمیوم استفاده می‌شود. این مواد در طولانی‌مدت از راه پوست دست بچه‌ها جذب می‌شوند و می‌توانند ایجاد مسمومیت کنند. حتی برخی از آبرنگ‌ها اگر طولانی مدت در دست بچه‌ها باشند این مسمومیت را ایجاد می کنند. علاوه براین یکی دیگر از لوازم التحریر پرخطر مدادهایی است که در انتهایشان پاک‌کن دارند. گاهی اوقات بچه‌ها متوجه نمی‌شوند و آن را به طرف دهان می‌برند و ناگهان پاک‌کن آن وارد ریه‌شان می‌شود و ایجاد آسپیراسیون و خفگی می‌کند. تا به حال چند مورد بلع پاک‌کن و ایجاد خفگی و مرگ گزارش شده است. حتی تکه‌های بسیار کوچک پاک‌کن نیز می‌توانند خطرناک باشند. همچنین مواد فلزی به کار رفته در برخی از جعبه‌های مدادرنگی و اسباب‌بازی‌ها به خصوص آنهایی که از چین وارد می‌شوند و رنگ قرمز و سبز دارند می‌توانند باعث مسمومیت‌های مرتبط با فلزات سنگین شوند و در طولانی‌مدت عوارض مغزی و... خواهند داشت. علاوه بر مسمومیت، مواد به کار رفته در لوازم‌التحریر به خصوص مدادهای شمعی می‌توانند باعث ایجاد حساسیت پوستی در دست کودکان شوند. به همین دلیل اگر پس از استفاده از آنها کف دست کودک دچار حساسیت شد باید آن را دور از دسترس کودک قرار دهید.

  • سعید محمدی