لوازم وتحریر

  • ۰
  • ۰

برچسب

یکی از مربیانی که برای نوشتن این مطلب به او مراجعه کردم، به پدر و مادرها توصیه می‌کرد روی تمام وسایل کودکشان اعم از تک تک مداد رنگی‌ها، مداد شمعی‌ها، پاک کن، تراش و… برچسب بزنند. با این کار لوازم فرزند شما با وسایل همکلاسی‌های خود قاطی نمی‌شود، بچه‌ها سر کلاس دعوا نمی‌کنند و احتمال گم شدن وسایل کودکان کمتر است.

مداد شمعی

بهترین چیز برای رنگ امیزی برای نه فقط پیش دبستانی‌ها بلکه به طور کلی کودکان در این سن و سال استفاده از مداد شمعی میباشد. زیرا کنترل آن برای کودک آسان‌تر است و سرعت رنگ آمیزی او را بالا می‌برد. بالا بردن سرعت رنگ آمیزی به این دلیل میباشد که نوک پهن‌تری دارد و می‌توان تقریبا از تمام ابعاد آن برای رنگ آمیزی استفاده نمود. دلیل خوب دیگر برای استفاده از مداد شمعی برای کودکان این سن و سال این است که نوک آن برخلاف مداد رنگی تیز نیست و خطر کمتری برای بچه‌ها دارد. نکته‌ی مثبت دیگر در استفاده از مداد شمعی مخصوص پدر و مادرها است، اگر مداد شمعی روی لباس کودکتان لک بیندازد، شستشوی آن آسان است و لکه به راحتی از بین می‌رود. برخلاف ماژیک که این لکه به ندرت پاک می‌شود و لباس را برای همیشه خراب می‌کند.

مدادشمعی 24رنگ مپد کد70144

مداد

مداد یکی از چیزهایی است که آنقدر ضروری و مهم است که از یاد کمتر کسی می‌رود. اما نکاتی درباره‌ی مداد هست که باید به آن توجه نمایید و اکثر پدر مادرها آن را فراموش می‌کنند. مدادی که انتخاب می‌کنید باید نرم باشد اما در عین نرم بودن نوک مقاومی داشته باشد و به راحتی نشکند و برای راحت‌تر شدن کار فرزندان و به هم نخوردن نظم کلاس، بهتر میباشد هر روز صبح دو عدد مداد مشکی و دو عدد مداد قرمز تراشیده شده را در جامدادی فرزندتان قرار دهید. با این کار بچه‌ها در کلاس نیازی به تراش کردن پیدا نمی‌کنند. پس از تراشیدن مدادها حتما چند خط روی کاغذ بکشید که نوک تیز مداد به گرد تبدیل شود. این عمل باعث می‌شود نوک مداد نشکند و همچنین کنترل آن برای بچه‌ها راحت‌تر باشد.

پاک‌کن

برای خرید پاک کن بهتر است به این توجه کنید که پاک‌کن‌های ریز برای بچه‌های کوچک به خصوص بچه‌هایی که پیش دبستانی هستند مناسب نیست زیرا پاک‌کن‌های کوچک به راحتی گم می‌شود و بچه‌ها هنوز آنقدر مهارت ندارند که آن را مدیریت کنند. همچنین از خرید و استفاده از پاک‌کن‌های فانتزی و عطری برای بچه‌ها خودداری نمایید زیرا این پاک‌کن‌ها اغلب رد سیاهی روی کاغذ به جا می‌گذارند و فقط دفترها را کثیف می‌کنند.

پاکن اتودی لانتو مدل JM 309

مداد رنگی

یکی دیگر از اقلامی که بچه‌ها با آن رنگ کردن را یاد می‌گیرند مداد رنگی است. اغلب مدادرنگی‌های دوازده رنگ برای کودکان این مقاطع کافی است. هنگام خرید مداد رنگی نیز مانند مداد معمولی توجه کنید که نوک آن نرم و مقاوم باشد تا بچه‌ها بتوانند به راحتی با آن رنگ‌آمیزی نمایند.

مداد رنگی 12 رنگ فابر-کاستل مدل Classic

 

 

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • سعید محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی