لوازم وتحریر

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید لوازم التحریر استاندارد

مقوله ای  که در این دوران خانواده ها را به خود مشغول میکند،خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان میباشد،همانند هر محصول دیگری لوازم التحریر هم نیاز به خرید آگاهانه دارد که اگر مطابق سن و سلیقه ی دانش آموزان انجام گیرد،میتواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد.در ادامه به نکاتی که برای این خرید لذت بخش لازم است اشاره می کنیم.

 

خرید لوازم التحریر امری مهم برای خانواده ها و دانش آموزان

 

همان طور که می دانیم برای خرید لوازم التحریر علاوه بر انتخاب والدین،انتخاب دانش آموز نیز بسیار موثر است. این جمله به این معناست که اگر شما یک مادر هستید و یک دفتر ۵۰ برگ با طرح و رنگ خاصی را مد نظر دارید،یقینا فرزند شما باید محصول انتخابی توسط شما را دوست داشته باشد، شاید درصدی از بی انگیزگی برخی کودکان به تحصیل را بتوان مربوط به عدم علاقه ی آنان به ابزار تحصیل دانست.

 

یکی از عوامل دیگری که قابل توجه است و شاید برای کودکان غیر قابل درک باشد،متناسب بودن طرح و رنگ نوشت افزار متناسب با سن و روان کودک می باشد،مثلا برای خرید دفتر درگروه سنی دبستان لازم است تا از رنگ هایی شاد و مناسب تربیت کودک استفاده شود،متاسفانه امروزه در اکثر نوشت افزار های موجود در بازار کشوراثری از فرهنگ ملی نمی بینیم، اما به طور مکررشاهد  استفاده از نماد ها و شخصیت هایی هستیم که هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی ندارد و متاسفانه خانواده ها باتهیه ی این محصولات برای فرزندشان از تأثیر مخرب این محصولات بر تربیت و ذهن آنها غافل شده اند بنابراین لازم است تا با یک تصویر سازی مناسب،سعی بر ترویج کالای ایرانی داشته باشیم که تولید کنندگان در این راستا نقش مهمی را به عهده دارند،این مورد علاوه بر اینکه در تربیت و فرهنگ سازی فرزند شما نقش اساسی دارد،از لحاظ روان شناختی نیز او را تحت تأثیر خود قرار می دهد،چرا که تربیت خوب آرامشی را از لحاظ روانی به او اعطا می کند که برای تلاش و پیشرفت تحصیلی دغدغه ای نخواهد داشت. زیماژ در این راستا،تمام تلاش خود را نموده است تا با بازسازی و احیای  فرهنگ ملی ، ذهن دانش آموزان را آماده نموده و آنها را به خرید کالای ایرانی تشویق نماید.

 

قیمت و کیفیت دو عامل تأثیر گذار در انتخاب

 

علاوه بر این موارد، عامل دیگری که انتخاب افراد را تحت نظر خود می برد،قیمت محصولات لوازم التحریر خواهد بود. می دانیم که توان خرید برای همه ی خانواده ها یکسان نمیباشد، بنابراین کالای انتخابی در خرید لوازم التحریر باید،علاوه بر برآورده کردن سلیقه ی شما و فرزندتان، متناسب با بودجه ی در نظر گرفته شده هم باشد، که محصولات زیماژ به علت عدم واسطه در توزیع، قیمت بسیار مناسبی دارند و کاملا مطابق بودجه ی خانواده ها طراحی و تولید شده اند. هدف اصلی استفاده از  لوازم التحریر نباید صرفا بر شکیل بودن و فانتزی بودن قرار داده شود،زیرا هدف اصلی استفاده از این وسایل  صرفا آموزش می باشد. بنابراین خانواده ها لازم است.

 

طرح مناسب و آرامش روان دانش آموز 

 

علاوه بر در نظر گرفتن طرح و سن مناسب دانش آموز،آرامش روان و قیمت مناسب را در نظر گرفته و به درستی  مدیریت نمایند. البته می دانیم که نیازهای فرزندان با یکدیگر متفاوت است،این عامل با افزایش سن افراد بیشتر به چشم می آید چون نیازها با اگاهی بیشتری عنوان می شوند.البته در کودکان دبستانی نیز،دقت نظر زیادی را باید اعمال نمود زیرا این افراد به تازگی وارد محیط تحصیل شده اند و نیاز به انگیزه ی بیشتری دارند. در واقع منظور از انگیزه مصداق این مثال است که اگر شما قصد خرید دفتر برای کودک دبستانی را دارید بهتر است،دفترهایی با تعداد برگه ی کم را انتخاب کنید، چون ممکن است برگه ها کثیف و یا خم شوند و دفتر جذابیت اولیه ی خود را نداشته باشد.بهر حال خرید در این مقوله بهتر است آگاهانه و متناسب با نیاز هر دانش آموز انجام بگیرد،تا هم تجربه ی خرید اجناس با کیفیت را داشته باشید و هم مطابق سلیقه ی فرزندتان خرید لوازم التحریر انجام شود تا خاطره ی خوبی در ذهنش ماندگار گردد.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.


سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی